O nas

Sylwia Leśniewska-Kędzior

Pedagog, terapeuta

Z wykształcenia jestem nauczycielem, terapeutą integracji sensorycznej oraz diagnostą ADOS-2 i MOXO®. Z domu – mamą chłopca z Zespołem Aspergera i miłośniczką zwierząt. Lata, które minęły od diagnozy, wiele mnie nauczyły, ale przede wszystkim dały siłę i wiedzę, by pomagać innym dzieciom i rodzicom w podobnej sytuacji. Dlatego właśnie zdecydowałam się stworzyć miejsce, w którym znajdą Państwo potrzebną pomoc i wsparcie dla najważniejszych istot w Waszym życiu, ale również dla siebie. Znalazłam ludzi, którzy gotowi byli podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, a na co dzień, podobnie jak mnie, przyświeca im idea niesienia pomocy i pasja do pracy z dziećmi. Razem stworzyliśmy Dom Asa. Dla Was.

Nieustannie pogłębiam swoją wiedzę, ukończyłam wiele kursów i szkoleń, a obecnie jestem w trakcie studiów psychologicznych.

Kiedy nie pracuję, spędzam czas podróżując i odkrywając nowe szlaki wraz z mężem i synem. Szczególne miejsce na mojej mapie zajmują Włochy, a szczególnie ich południowe krańce. Lubię tam zabłądzić w wąskich uliczkach, przemierzać nieodkryte jeszcze górskie trasy, poznawać ludzi i chłonąć zapachy włoskiej kuchni, które inspirują mnie do kulinarnych eksperymentów w domu.

Bogumiła Gajewska

Psycholog, pedagog, terapeuta

Jestem absolwentką wydziału psychologii na Uniwersytecie Łódzkim oraz studiów podyplomowych na kierunku pedagogika specjalna „Edukacja integracyjna i włączająca” w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.

Od 2017 roku pracuję w Fundacji Synapsis jako psycholog diagnosta i terapeuta. Specjalizuję się w diagnozowaniu całościowych zaburzeń rozwojowych u dzieci i młodzieży. Prowadzę również terapię indywidualną, grupowe zajęcia (TUS) dla dzieci w spektrum autyzmu i konsultacje dla rodziców.

W życiu prywatnym, jak i w pracy zawodowej wychodzę z założenia, że każdy człowiek jest niepowtarzalny. Do każdego dziecka i jego rodziny podchodzę indywidualnie. Wspierając osoby ze spektrum autyzmu najpierw poznaję ich potrzeby, oczekiwania, sytuację rodzinną, aby wsparcie, którego udzielam było jak najefektywniejsze.

Najważniejsze kursy i szkolenia, które pomagają mi w codziennej pracy diagnostycznej i terapeutycznej:

  • Szkolenie z wykorzystania ADOS-2 w diagnostyce klinicznej
  • Skala Inteligencji Stanford-Binet 5 – szkolenie kwalifikacyjne
  • Szkolenie z metody Carole Sutton
  • Jak wspomagać dzieci z autyzmem w rozwijaniu funkcjonalnej komunikacji
  • Autyzm bez lęku – strategie redukowania stresu i lęku w życiu osób z ASD
  • Ja, mój autyzm i świat. Jak rozmawiać z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi z ASD o nich samych. Jak wspierać rozwój ich tożsamości.
  • Autyzm od wewnątrz. Budowanie potencjału i niezależności osób z ASD
  • Trening umiejętności społecznych
  • Zespół Aspergera
  • Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji osób ze spektrum autyzmu

Prywatnie jestem mamą nastolatków Janka i Helenki, którzy na każdym kroku podkreślają swoją indywidualność, a ja z zachwytem się temu przyglądam i próbuję ich w tym wspierać.

Marta Rutkowska

 psycholog kliniczny oraz pedagog resocjalizacyjny

Od 2010 roku łączę pracę praktyczną z działalnością naukowo-badawczą, głównie w obszarze psychologii wychowawczej i psychologii agresji (rodzinne uwarunkowania gotowości do agresji). Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w Ośrodku Interwencji Kryzysowej, pełniąc funkcję specjalisty wz. psychologii w OZSS oraz kuratora sądowego. Współpracowałam z licznymi poradniami i organizacjami pozarządowymi wspierającymi rodziny z problemami opiekuńczo-wychowawczymi oraz osoby doświadczające przemocy.

Jestem nauczycielem akademickim. Rozwijam i doskonalę swój warsztat zawodowy poprzez udział w konferencjach naukowych oraz szkoleniach zawodowych, poddaję swoją pracę superwizji.

W swojej praktyce zajmuję się diagnozą i wsparciem psychologicznym dla dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych. Pomagam rodzinom, w których pojawiły się problemy wychowawcze, wspieram je również w trakcie rozwodu. Diagnozuję i opiniuję relacje rodzinne na potrzeby postępowań sądowych.

Chętnie doradzam dzieciom i dorosłym, doświadczającym kryzysów emocjonalnych, również tych spowodowanych występowaniem przemocy domowej. Prowadzę treningi umiejętności wychowawczych dla rodziców, wspierając ich w przezwyciężaniu trudności, związanych z rodzicielstwem.

Katarzyna Szarko-Suchta

Psycholog dziecięcy

Jestem absolwentką psychologii klinicznej na wrocławskim wydziale Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Już od wielu lat praca z dziećmi daje mi satysfakcję i ogromną radość. Swoje doświadczenie wzbogacam licznymi szkoleniami i kursami, które sprawiają, że kreatywnie podchodzę do swoich obowiązków. Ukończyłam szkolenia z zakresu Terapii Ręki, Metody Weroniki Sherborne, Metody Dobrego Startu Marty Bogdanowicz oraz szkolenia z zakresu pracy z dziećmi autystycznymi, ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, nieprawidłowym napięciem mięśniowym. Swoją wiedzę poszerzałam także szkoleniami z zakresu Glottodydaktyki oraz Dziecięcej Matematyki. Ukończyłam także dwa poziomy języka migowego.

To, czym kieruję się w pracy z dziećmi to przede wszystkim indywidualne podejście do każdego z nich. Staram się korzystać z różnych metod, które dopasowuję do swoich podopiecznych. Chętnie pracuję z dziećmi w taki sposób aby mogły poznawać świat wieloma zmysłami. Obserwowały otaczające je świat, środowisko i ludzi. Jako psycholog staram się także kłaść duży nacisk na naukę rozumienia własnych emocji, odczuć innych oraz na relacje społeczne.

W pracy z dziećmi uwielbiam ich naturalność, otwartość w zadawaniu pytań i ciekawość świata, której my dorośli możemy się od nich uczyć. Każde z dzieci ma wyjątkowe potrzeby, umiejętności i  charakter, a naszym zadaniem jest kształtować je tak, aby były szczęśliwymi i spełnionymi dorosłymi ludźmi.  

W wolnych chwilach uwielbiam podróżować, poznawać kuchnię, kulturę i zwyczaje innych krajów. Uwielbiam także piesze wycieczki i spacery po plażach Bałtyku.

Agnieszka Bujak

Psycholog

Jestem absolwentką Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS. Z dziećmi i młodzieżą pracuję od 2003r. Stale rozwijam swoje kompetencje zawodowe, uczestnicząc w różnego rodzaju kursach, szkoleniach i studiach podyplomowych.

Jestem socjoterapeutą, trenerem Treningu Zastępowania Agresji, trenerem umiejętności poznawczych i certyfikowanym trenerem uważności (mindfulness) dla dzieci i młodzieży według metody Eline Snel©. W swojej pracy zajmuję się przede wszystkim prowadzeniem specjalistycznych zajęć grupowych dla dzieci i nastolatków (w tym TZA, TUS, socjoterapii, i mindfulness). Z przyjemnością prowadzę też warsztaty dla rodziców i efektywne szkolenia dla nauczycieli. Moją pracę systematycznie poddaję superwizji.

Wzajemny szacunek, życzliwość i otwartość – to wartości, którymi kieruję się pracując zarówno z dziećmi, jak i młodzieżą czy osobamidorosłymi. Zależy mi na tym, aby każdy z moich klientów, niezależnie od wieku i doświadczenia uzyskał większą samoświadomość oraz pewność siebie, a także otrzymał odpowiednie„narzędzia” do dalszej pracy nad budowaniem relacji i poczuciawłasnej wartości.

Poza pracą rozwijam też kilka pasji. Często można mnie spotkać na warsztatach, festiwalach tanecznych i potańcówkach oraz na górskich szlakach i w schroniskach, gdzie z przyjemnością odpoczywam w otoczeniu przyrody i przyjaciół. Dużo radości sprawia mi także gra na pianinie.

Magdalena Czarniawska

psycholog

Jestem absolwentką Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pracuję z dziećmi i młodzieżą, oraz ich rodzicami.

Jest dla mnie bardzo ważne, by każda osoba którą spotykam w gabinecie czuła się wysłuchana i potraktowana z szacunkiem. Na co dzień pracuję w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii na oddziale Neurologiczno–Rehabilitacyjnym dla dzieci i młodzieży. Pracuję z dziećmi z niepełnosprawnościami oraz wyzwaniami rozwojowymi. W swojej pracy korzystam z regularnej superwizji ze specjalistką w dziedzinie neuropsychologii dzieci i młodzieży. Jestem również w procesie certyfikacji Play Therapy. Jest to metoda terapii przez zabawę dla osób w wieku 3-13 lat wieku umysłowego. Regularnie uczestniczę w szkoleniach dotyczących diagnozy i terapii dzieci oraz udzielania konsultacji psychologicznych rodzicom:

  • „Rodzicielstwo bliskości dla profesjonalistów”
  • „Szkoła  Konsultacji dla psychologów” Agnieszki Stein i Gosi Stańczyk
  • Trening Umiejętności Społecznych
  • Skala inteligencji Stanford-Binet 5
  • DSR – Dziecięca Skala Rozwojowa
  • Profilaktyka i terapia uzależnień behawioralnych
  • Play Therapy
  • Neuropsychologiczna diagnoza dziecka

 

Szczególnie cenię sobie również staże które odbyłam. Są to m.in.:

  • Staż w Klinice Neurologii Dzieci i Młodzieży w Instytucie Matki i Dziecka
  • Staż w Zakładzie Wczesnej Interwencji Psychologicznej w Instytucie Matki i Dziecka
  • Praca w Ośrodku Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym

Aleksandra Charążka

Pedagog, nauczyciel CAS (Creativity, Activity, Service)

Jestem absolwentką kierunku pedagogika na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim im. J. Pawła II oraz Podyplomowego Studium Rodziny przy KUL. Ukończyłam także Podyplomowe Studium Terapii i Treningu Grupowego na Uniwersytecie Warszawskim, trzy części Szkoły dla rodziców i wychowawców oraz wiele warsztatów z zakresu pomocy psychologiczno pedagogicznej. Jestem trenerem Treningu Zastępowania Agresji.
Pracuję jako pedagog szkolny w liceum. Prowadzę zajęcia dotyczące osobistego rozwoju ucznia w sferze kreatywności, rozwoju aktywności fizycznej oraz społecznej w programie Matury Międzynarodowej.
W codziennej pracy z młodym człowiekiem, rodzicem, nauczycielem stawiam na nawiązanie relacji, która, moim zdaniem, jest niezwykle istotna w edukacji. Relacji opartej na wzajemnym szacunku, otwartości i współpracy. Staram się, aby mój gabinet był bezpieczną przystanią dla młodego człowieka, często przezywającego trudności, niepokoje.
Na co dzień jestem żoną i mamą trójki dzieci, które dostarczają mi codziennej dawki energii, zadziwienia sobą i światem.
W zmaganiach z trudnościami praktykuję mindfullness, ukończyłam 8tyg kurs MBSR (Mindfullness Based Stress Reduction)
Lubię pić aromatyczną kawę, czytać kryminały, chodzić na górskie wycieczki w Karkonoszach.

Katarzyna Kabzińska

Pedagog specjalny, diagnosta

Swoją drogę zawodową związałam z terapią i diagnozą dzieci z zaburzeniami zaraz po tym, jak okazało się, że muszę zmierzyć się z tym jako matka dziecka z autyzmem. Jestem pedagogiem specjalnym i diagnostą zaburzeń rozwoju dzieci i młodzieży. W swojej pracy korzystam z testów i programów diagnozy i terapii KORP, KOLD, KOZE oraz testu MOXO, wspomagający proces diagnozy ADHD u dzieci. W przypadku podejrzenia spektrum autyzmu wykorzystuję testy PEP-3, M-CHAT R oraz VP-MAPP. Najchętniej pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym. W procesie wczesnego wspomagania rozwoju kieruję się ideą terapii przez zabawę.

Zapraszam na spotkanie w Domu Asa oraz w Ośrodku Knieja w Rajgrodzie, gdzie stworzyłam miejsce, w którym dzieci z trudnościami znajdują wytchnienie po trudach zmagania się z rzeczywistością.

Po pracy chodzę na długie spacery po lesie w towarzystwie psa Pepe 🙂

Helena Martyniak

Asystentka zespołu

Jestem studentką trzeciego roku Psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Studia szybko stały się moją wielką pasją. Obszarami, które szczególnie mnie zajmują, są psychologia społeczna, ewolucyjna a ostatnio także wychowawcza. Dlatego też w zeszłym roku miałam przyjemność wziąć udział w wolontariacie w ramach działań fundacji Nasz Dom, gdzie wraz z koleżanką z uczelni, pod okiem doświadczonej terapeutki prowadziłyśmy autorskie zajęcia dla dzieci. Były one poświęcone tematowi emocji oraz sposobach ich wyrażania. Zajęcia te tylko mnie utwierdziły w przekonaniu, że po zdobyciu tytułu magistra chciałabym pracować w zawodzie. Dbam o to, żeby w Domu Asa każdy czuł się dobrze i zdobywam doświadczenie, współprowadząc Treningi Umiejętności Społecznych dla młodszych dzieci.

W wolnym czasie poszerzam swoją wiedzę czytając literaturę psychologiczną lub słuchając podcastów, które mnie interesują. Gdy mam natomiast więcej wolnego czasu, szukam okazyjnych lotów, aby w przerwach między studiami a pracą zobaczyć trochę świata.

Katarzyna Gawlińska-Dziewit

Pedagog, terapeuta SI, trener efektywnej nauki

Już od 15 lat zajmuję się problematyką specyficznych trudności edukacyjnych. W ramach swojej aktywności zawodowej prowadzę terapię pedagogiczną, treningi ortograficzne, terapię ręki, zajęcia SI, a także treningi efektywnej nauki.

Ukończyłam studia wyższe na kierunku pedagogika szkolna i korekcyjna, jak również studia podyplomowe z zakresu pedagogiki specjalnej. Brałam także udział w licznych szkoleniach i warsztatach doskonalących w dziedzinie Diagnozy i terapii integracji sensorycznej, Terapii ręki, Treningu Umiejętności Społecznych oraz Bajkoterapii.

Prowadzę zarówno treningi indywidualne oraz grupowe, jak i konsultacje z rodzicami czy nauczycielami. Podczas zajęć wykorzystuję efektywne metody i techniki, które nieustannie pomagają mi w uzyskaniu wymiernych efektów w trakcie spotkań z najmłodszymi pacjentami. W swojej pracy stawiam na pobudzanie kreatywności, przejrzystą komunikację z dzieckiem i – co w moim odczuciu równie ważne – dużą dawkę ruchu. Wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w zróżnicowanym wieku pomaga mi dobierać odpowiednie metody terapeutyczne w taki sposób, by były one dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego mojego podopiecznego.

Prywatnie jestem szczęśliwą mamą i żoną. Bardzo lubię spędzać wolny czas na świeżym powietrzu. Doskonale relaksuje się także podczas robótek ręcznych i przy wykonywaniu rozmaitych prac plastycznych.

Magdalena Wardzińska

Terapeuta integracji sensorycznej

Jestem pedagogiem ze specjalnością Edukacja zdrowotna z rehabilitacją i absolwentką Uniwersytetu Medycznego w Łodzi na Wydziale Zdrowia Publicznego. Ukończyłam studia podyplomowe na Akademii Pedagogiki Specjalnej Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej. Jestem członkiem PSTIS. Obecnie jestem słuchaczką studiów podyplomowych Diagnoza i terapia pedagogiczna na Uczelni Korczaka.

Mam uprawnienia do diagnozowania zaburzeń w obrębie motoryki małej i prowadzenia zajęć usprawniających z zakresu terapii ręki.

Jestem certyfikowanym diagnostą i terapeutą bilateralnej integracji. Ukończyłam szereg szkoleń, organizowanych przez PSTIS (w tym polskie testy SI) i Fundację Okno.

Pracuję w jednej z warszawskich poradni w zespole WWR jako terapeuta SI. Uczestniczę w spotkaniach specjalistów w ramach sieci współpracy, miałam okazję prowadzić warsztaty dla logopedów i dla rodziców przedszkolaków.

W Domu Asa prowadzę terapię SI i przeprowadzam diagnozy.

Praca z dziećmi daje mi mnóstwo satysfakcji. Niekiedy bywa wyzwaniem, a nagrodą jest dla mnie najmniejszy uśmiech czy choćby najmniejszy postęp podopiecznego. Moje poradniane dzieci są moimi nauczycielami: otwierają przede mną drzwi do świata, o którym będąc dorosłą – zapominam; uczą cierpliwości i szczerej radości; dzięki Nim mam szansę zostać geografem – uczą mnie skomplikowanych nazw minerałów i rysują mi flagę Palau. 

Prywatnie uwielbiam podróże, marzę o zwiedzeniu Islandii. Słucham podcastów i audiobooków, czytam książki. W wolnych chwilach zabieram psa na spacer do lasu, daleko od miasta. W domu zawsze czeka kot.

Jestem mamą dwóch wspaniałych nastolatków. Mam męża, który jest moim trenerem personalnym i motywuje mnie do biegania 😊

Dom Asa Karolina Cichowska

Karolina Cichowska

psycholog, pedagog, trener TUS

Z wykształcenia jestem psychologiem oraz nauczycielem, dedykowanym wspieraniu rozwoju emocjonalnego i psychospołecznego dzieci. Moje podejście do pracy z dziećmi opiera się na zrozumieniu ich potrzeb, a także na uwzględnieniu kontekstu rodzinno-środowiskowego.

Uzyskałam wykształcenie w dziedzinie psychologii dziecięcej i mam praktyczne doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz innymi zaburzeniami neurorozwojowymi. Poszerzam moje umiejętności poprzez udział w różnorodnych szkoleniach i kursach, co pozwala mi podejść do moich zadań innowacyjnie. Ukończyłam również studia podyplomowe z zakresu „Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”.

Specjalizuję się w obszarze zaburzeń emocjonalnych, trudnościach szkolnych, jak również wsparciu dla dzieci doświadczających trudności adaptacyjnych. Wykorzystuję różnorodne techniki terapeutyczne, takie jak terapia zabawą, sztuka, gry i zadania. Przez kreatywne i interaktywne metody, staram się tworzyć bezpieczne przestrzenie, w których dzieci mogą swobodnie wyrażać swoje myśli, uczucia i obawy.

Bardzo cenię sobie współpracę z rodzicami, aby wspólnie z nimi opracowywać strategie wspierania rozwoju dziecka zarówno w domu, jak i w szkole. Dążę do tego, aby terapia była dostosowana do unikalnych cech i potrzeb każdego dziecka.

Dom Asa Anna Kowzan

Anna Kowzan

pedagog specjalny, terapeuta ręki, trener TUS

Jestem absolwentką pedagogiki specjalnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Ukończyłam szkolenie z zakresu Terapii Ręki. Prowadzę Trening Umiejętności Społecznych z dziećmi i młodzieżą. Cieszę się że, wybrałam tę ścieżkę – pracę z dziećmi.

Mój zawód nie pozwala stać w jednym miejscu, dlatego staram się ciągle doskonalić swoją wiedzę poprzez szkolenia, literaturę. W tym oczywiście również pomagają mi dzieci z którymi pracuję na co dzień.  

Ucząc młodsze pokolenie, sama również uczę się od nich. Lubię pobudzać ich wyobraźnię, urozmaicam swoją pracę różnymi metodami. Chcę rozwijać aktywność umysłową dziecka poprzez kreatywność i doskonalenie umiejętności rozwiązywania problemów. 

Z wielką przyjemnością rozmawiam, dyskutuję z dziećmi. Jestem ciekawa zdania każdego młodego umysłu. Często po takich rozmowach okazuje się, że dorośli mogą wiele się nauczyć od młodego pokolenia.

Jestem miłośniczką podróży i ciekawych kryminałów. W czasie wolnym lubię, spacerując, robić zdjęcia albo wziąć pędzle, farby i dać się ponieść wyobraźni.

Monika Sagańska

terapeuta integracji sensorycznej

Z wykształcenia jestem psychologiem, absolwentką Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyłam studia podyplomowe w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie i jestem certyfikowanym diagnostą i terapeutą integracji sensorycznej.

Pracuję elementami metody neurosensomotorycznej integracji odruchów wg Svetlany Masgutovej (program neurotaktylna I ). Wykorzystuję swoją wiedzę psychologiczną oraz wiedzę z wielu kursów i szkoleń. Jestem zdania, że zawód terapeuty wiąże się z nieustannym podnoszeniem swoich kwalifikacji i poszerzaniem wiedzy.

Uważam, że każde dziecko jest wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju. Na dzieci patrzę przez pryzmat ich zasobów a nie deficytów. Dostrzegając i doceniając ich indywidualność staram się jak najlepiej wspierać ich rozwój. Pracuję głównie z dziećmi rozwijającymi się w spektrum autyzmu, od których uczę się ich wyjątkowego spojrzenia na świat.

W Domu Asa przeprowadzam diagnozy i prowadzę terapię integracji sensorycznej. Po pracy uwielbiam tworzyć nowe pomoce sensoryczne, aby urozmaicać dzieciom zajęcia. Lubię tworzyć coś z niczego i inspiruję również rodziców do kreatywnego spędzania czasu ze swoimi dziećmi.

Prywatnie – żona, mama rozbrykanego chłopca, któremu uwielbiam pokazywać świat i wymyślać wspólnie nowe zabawy. Miłośniczka kotów, fotografii, podróży małych i dużych oraz kultury japońskiej.

Jakub Zborowski

fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej

Z wykształcenia jestem psychologiem, absolwentką Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyłam studia podyplomowe w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie i jestem certyfikowanym diagnostą i terapeutą integracji sensorycznej.

Pracuję elementami metody neurosensomotorycznej integracji odruchów wg Svetlany Masgutovej (program neurotaktylna I ). Wykorzystuję swoją wiedzę psychologiczną oraz wiedzę z wielu kursów i szkoleń. Jestem zdania, że zawód terapeuty wiąże się z nieustannym podnoszeniem swoich kwalifikacji i poszerzaniem wiedzy.

Uważam, że każde dziecko jest wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju. Na dzieci patrzę przez pryzmat ich zasobów a nie deficytów. Dostrzegając i doceniając ich indywidualność staram się jak najlepiej wspierać ich rozwój. Pracuję głównie z dziećmi rozwijającymi się w spektrum autyzmu, od których uczę się ich wyjątkowego spojrzenia na świat.

W Domu Asa przeprowadzam diagnozy i prowadzę terapię integracji sensorycznej. Po pracy uwielbiam tworzyć nowe pomoce sensoryczne, aby urozmaicać dzieciom zajęcia. Lubię tworzyć coś z niczego i inspiruję również rodziców do kreatywnego spędzania czasu ze swoimi dziećmi.

Prywatnie – żona, mama rozbrykanego chłopca, któremu uwielbiam pokazywać świat i wymyślać wspólnie nowe zabawy. Miłośniczka kotów, fotografii, podróży małych i dużych oraz kultury japońskiej.